Kau Permata HatiKu....

Kau Permata HatiKu....

Rakan-rakan Tersayang...

Friday, 25 January 2013

Ketam SUmbat Kemaman

Nak kongsi citer tentang Ketam nih..
Memang best tak terkata dapat makan ketam ni..
Mula2 pelik gak dengar ketam sumbat ni,
Kebetulan plak Yah ada kursus di INTIM Kemaman
Cik Hubby beria2 ajak makan ketam sumbat...
So layan jerlah... Seingat Yah kedai ni tgh2 bandar Kemaman...
Kedai Cina muslim... Dia pon mula la sesi order mengorder...
yah senyap jer la kan... Dia yang beria nak makan...


Taraa..... Ni ha dier ketamnyer...
pelik gak sebab kulit jer ade mne kaki dier...
rupanya isi ketam ni dah dikorek dan di sumbat dalam kulit tu..


Perghhhh.. memang rasa dier best.. sampai sekarang ingat lagi...
ble ade masa nanti nak g lagi kat tempat tu..
So kepada sesiapa yang mencari2 kedai untuk makan di Kemaman
Leh g kdai ni cuba makan ketam sumbat.. Memang besttt... Selamat mencuba...

2 comments:

  1. sedap nyer...lepas makan bole garu2. heheeh
    dah ada adverlets! lepas ni nuffnang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. godey2 jer tu... lepas plak... hik hik...

      Delete

Terima kasih lah yer coz sudi komen blog Yah ni... Muahhh....