Kau Permata HatiKu....

Kau Permata HatiKu....

Rakan-rakan Tersayang...

Wednesday, 16 January 2013

Cameron Highland aku datang...!!!!

Nk kongsi citer ngan u olzzzzz...
Mase cuti sekolah bulan 12 baru nie, Yah bawak anak2 ngan mak abah g mkn angin Cameron...
Kebetulan ade kijer kat sana, alang2 bwk dorang makan angin..
HUbby tak ikut, so bawak si kakak ngan abang jerk...
Serba sedikit gambar dorang...


Kakak ngan abang bergaya sebelum g jejalan... 


Dekat MARDI Cameron Highland... Syok g sini... Macam2 ader.....


Besor tak keronsang Yah??? HAHhahahhaa....


Aksi anak2 mse kat homestay tu... Abg sibuk ngan puting dan botol dier...


Mama nak amik gambo, sempat si kakak ni menyelit.. 


"Bebey" kakak baru beli kat pasar malam Cameron.... Sayang sangat jat bebey dier tuh...


Mak Tok ngan Ayah We pon happy dapat berjalan....


Kakak ni memang suker amik gambo... Dia mesti pose kalau nk amik gambor... Giler glam gitu kakak nih...


Di celah2 buah bersama Mak Ngah nyer...

Nanti kalau ade peluang Yah nk g lagi bawak family ke sni... Seronok shoping kat siini... 
Tenang jer g sni... Cuaca sejuk... Seronok... Tak perlu nk g luar negara nk rasa sejuk kan...

Insyaallah cuti2 akan datang ke destinasi lain plak... Kalau ade Yah masuk entry lagi yer.. Tata...

6 comments:

  1. bestnyaa dikkk
    bawak anak2 , ibu dan ayah ...
    leh drive sendiri best kan . x yah lah harap suami sgt kan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah.... tak payah tnggu dier nk g jejalan kan.. heee....

      Delete
  2. seronok KA... Kena pergi lagi la nnt.. baru puas hati..

    ReplyDelete
  3. Bestnya dapat jalan-jalan ke CH.. Hasrat akak nak bw anak2 belum kesampaian..

    ReplyDelete
  4. Kita akan seronok bile tgk anak2 seronok... Best g " bukit sejuk " katernyer....

    ReplyDelete

Terima kasih lah yer coz sudi komen blog Yah ni... Muahhh....