Kau Permata HatiKu....

Kau Permata HatiKu....

Rakan-rakan Tersayang...

Tuesday, 8 January 2013

Jamu Mak Dara Gold - Sekadar berkongsi PendapaT..

Sekadar berkongsi pendapat jer...

Bagi Yah ini produk yang terbaik yang Yah pernah jumpa.
Sebelum ni ade gak makan produk2 kesihatan macam ni... Tp kebanyakan nya tidak sesuai dengan hormon badan Yah... Sehingga lah Yah diperkenalkan oleh kawan baek kehebatan produk nih..
So Yah ni memang pantang dengar benda2 macam nie...mesti nk cuba test... hik hik..

Lepas makan tu Yah rasa perubahan sikit:
Apa yang Yah rasa????? 

1. Yah ni  payah skit nak buang air besor... Tapi pas makan tu memang terus buang air besar 2 kali sehari.. 
Bagus untuk sistem penghadaman.

2. Badan segar sikit bila bangun pagi... Bunyi jer loceng pepagi terus bangun.. x de dah nk menggeliat-ngeliat nih.. Terus g bilik air mandi.. Boleh tahan jugak kan..

3.Yang paling orang suka nak tahu nih.. Jeng.. jeng.. jeng... Sejak makan tu kan " Si Hubby Yah cakap berbeza dari biasa" Hahahahah.... Paham2 lah kan.... x kan Yah nak citer satu2 kot. HEEE... Sensor...

Bagi Yah perubahan-perubahan ni terjadi lepas makan Jamu Mak Dara Gold nih.. Harga pon tak mahal... Kat pasaran boleh dapat dengan harga RM 50 kebawah.. Yah selalu beli kat Kedai jamu jer... dapat lah paling kurang RM 43 lepas bodek2 untuk kurang... So kepada yang ingin mencuba.. silakan beli yep.. Dah2 jangan pikir2 lagi,  g  lah beli...

4 comments:

  1. Promote nampak...hahahaha
    Suami pun makin sayang ;)

    ReplyDelete
  2. itu yang penting... hik hik..

    ReplyDelete
  3. salam kenal . TQ ke laman KA ye.. Dah follow juga. Pernah dgr tentang jamu n i juga sblm ini

    ReplyDelete

Terima kasih lah yer coz sudi komen blog Yah ni... Muahhh....