Kau Permata HatiKu....

Kau Permata HatiKu....

Rakan-rakan Tersayang...

Monday 15 April 2013

SEMAK LOKASI MENGUNDI UNTUK PRU13 SECARA ONLINE


Sedikit info untuk rakan2 blogger... Yah pon semak jugak...
Beberapa hari lepas, ia telah diumumkan berkenaan tarikh untuk pilihanraya di Malaysia, yang mana jatuhnya pada 5 Mei 2013 kelak. Dalam persediaan untuknya, salah satu perkara yang boleh anda ketahui dan menyusun perancangan anda bermula hari ini adalah dengan mengetahui lokasi dan pusat mengundi anda.
PRU
Untuk memudahkan pengguna, pihak Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia telah menyediakan sebuah halaman khas, membolehkan pengguna untuk mengetahui dimanakah pusat mengundi seseorang itu.
Bagi menyemak sendiri, anda hanya perlu ke halaman khas di web rasmi SPR, dan kemudiannya memasukkan nombor kad pengenalan anda. Pengguna akan dipaparkan dengan pusta mengundi mereka melaluinya, sekaligus memudahkan anda mengetahui dimanakah anda akan mengundi pada hari pilihan raya kelak
Yah dapat Info kat : SINI
Jom semak / klik  : Semak Pru13

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Terima kasih lah yer coz sudi komen blog Yah ni... Muahhh....